Geachte lezer

flesch Alles heeft zijn tijd en elk project in de lucht. Tijd om te baren en tijd om te sterven, tijd om te planten en tijd om de geplant uit te scheuren. Tijd om te doden en tijd om te helen, tijd om af te breken en tijd om te bouwen. Tijd om te huilen en tijd om te lachen, tijd om te klagen en tijd om te dansen. Tijd om stenen en tijd te gooien om stenen te verzamelen, tijd om te knuffelen en tijd om weg te blijven van knuffelen. Tijd om te zoeken en tijd om te verliezen, tijd om te bewaken en tijd om weg te gooien. Tijd om te scheuren en tijd om aan elkaar te naaien, tijd om te zwijgen en tijd om te praten. Tijd om lief te hebben en tijd om te haten, tijd voor oorlog en tijd voor vrede. Welke winst heeft de maker in waar hij mee worstelt? Boek Kohelet (Salomo) Vandaag is mijn redactioneel iets korter dan anders, omdat het citaat dat ik als normaal aan mijn begroeting heb gegeven bijna alles is wat er te zeggen is. Dit is het laatste nummer van het gezondheidsdagboek waar ik verantwoordelijk voor ben. Er was een tijd van onvergetelijke reizen, een tijd van operatiekamers en ontmoetingen met geweldige mensen. Er was een tijd van journalistiek debat over medicijnen en voor jou was er een tijd met mij. Na vier jaar is er nu tijd voor mij om dit alles te stoppen en over nieuwe onderwerpen te schrijven. En welke winst heeft de maker in zijn worsteling? De vreugde die er deze keer was. Ik dank alle collega's voor hun medewerking en u voor uw belangstelling. Blijf gezond! Vriendelijke groeten, Armin H. Flesch Klik hier voor de special van het actuele nummer. http://www. fnp. de/ratgeber/gesundheit-special/

Popular

Recent Posts

Blogarchief